Thursday, February 09, 2006

"Nostalgie"


In oud Urmond staat een huis waar de huidige eigenaren zich heel veel moeite hebben gedaan om het zo in te richten alsof je je in een museum waant. De vrouw des huizes heeft als hobby het inrichten van interieurs en heeft door het hele huis deze bijzondere inrichting verzorgd. Ik werd heel hartelijk en gastvrij ontvangen toen ik in de buurt foto`s stond te maken en vroeg of ik hun erf mocht fotograferen. Ik werd uitgenodigd om door het gehele huis foto`s te maken. Ik heb dan ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om niet alleen het erf maar bijna het hele interieur op de gevoelige plaat vast te leggen. Alles ziet er smaakvol en mooi uit. De bewoners, dhr. en Mw. Gelissen vertelden me dat ze binnenkort dit mooie pand gingen verlaten wegens omstandigheden. Jammer en zeer spijtig want ik denk dat je dit nooit meer zal tegenkomen. Een zeldzaam stukje nostalgie zal hiermee verloren gaan.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home