Sunday, December 31, 2006

“Einde jaar”


Het jaar loopt ten einde. We mogen met gemengde gevoelens terug kijken op een, in alle opzichten, roerig jaar. De start van een dagelijkse fotosite en de afspraak, met mezelf gemaakt, om gedurende een jaar iedere dag een “verse foto” op deze site te zetten is bijna voltooid. Het is niet altijd gemakkelijk geweest om aan een hoge fotografische standaard te voldoen en ook nog actueel fotowerk te “leveren”, maar het aantal bezoekers dit jaar (meer dan 6350) en het bekijken van bijna 21.000 pagina`s door deze bezoekers vergoed een hele hoop. Vooraf had ik niet kunnen inschatten hoe het een en ander zou verlopen. Soms moesten er kunstgrepen worden toegepast om toch op tijd de nieuwe foto op de site te kunnen zetten zoals die keer dat we een lang weekend weg waren. Of die keer dat we in het buitenland waren wegens een expositie. En toen was er de keer dat onze computer een aantal dagen op zijn achterste lag. Met kunst en vlieg werk is het uiteindelijk toch gelukt.
Onze bedoeling is dat we in de loop van het komende jaar een DVD "Stein in Beeld"gaan maken waarop de meer dan 400 foto`s, die inmiddels op de site staan, voorzien van het geschreven commentaar en achtergrondmuziek gaan uitbrengen. Later meer daar over. We wensen de trouwe bezoekers, familie, vrienden en iedereen die we kennen een heel goed eindejaar en een geweldig en vooral een gezonde “Roetschj”naar 2007.

Labels:

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Met veel plezier kijk ik iedere morgen naar je nieuwste foto. Ga zo door in de komende jaren (als je het volhoudt).

Roetsj neet te hel hé..

9:58 AM  
Blogger Fons Verhoeve said...

thanks en we gaan ons best doen.

11:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Funs,
mag ik via deze onpersoonlijke weg jou en je familie het allerbeste wensen voor het komende jaar. Ik, als vaste bezoeker, ben blij dat je nog even doorgaat met deze fijne site ! Veel succes en tot gauw.

Marc Lacroix

10:38 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Hoi Mark,
Ik was aangenaam verrast door jouw bericht. Dank je en ook voor jou en je familie alle goeds en tot 6 of 8 januari.
groetjes,
Funs

9:47 AM  
Blogger Fons Verhoeve said...

hallo Sjoerd,
Ik heb de link van je op mijn site gezet. Je hebt een fijne overzichtelijke site.

12:29 AM  

Post a Comment

<< Home