Sunday, December 03, 2006

“Reneeke”


Op een mistige ochtend trof ik dit spandoek op de rotonde Stadhouderslaan- Dross Ecrevissestraat aan. Op het spandoek stond met grote letters “Welkom Thuis Reneeke”. Mijn nieuwsgierigheid was hiermee gewekt maar tot op de dag van vandaag ben ik er niet achter wie nu bedoeld wordt met “Reneeke”. Als je dit ziet dan kan je fantasie op hol slaan .
We kunnen er een prijsvraag van maken maar ik hoop dat ik een reactie op deze foto krijg van iemand die me precies kan vertellen waar “Reneeke” dit aan verdiend heeft. Dus leg ik deze vraag voor aan de trouwe bezoekers van deze site.

Labels:

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi Fons Verhoeve,

Ik wil commentaar geven op de foto van Reneeke. Renee is een vriendin van mij en zij kwam die dag terug van een stage van 5 maanden op Bonaire. Het spandoek is gemaakt door haar vriend Kay.

Groetjes Sarah.

11:50 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

hallo Sarah,
Heel erg bedankt voor je commentaar. Wanneer ontdekte je dat deze foto op mijn site stond?
Het is misschien een keertje aardig om Reneeke ook eens te fotograferen zodat we de oplossing weer op de site kunnen zetten.
Laat maar eens iets horen. Nogmaals dank voor je lieve commentaar
met vriendelijke groet,
Fons

5:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hee,

Ik ben op je site gekomen via de gemeente stein site en zag wel wat mooie fotos dus was benieuwd naar de rest. Renee zit op het moment voor een stage in Zwitserland dus die foto gaat (nu) niet lukken.

groetjes Sarah

1:07 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

hallo Sarah,
Als je wilt mag je me je mailadres sturen dat "praat" wat gemakkelijker. Fijn dat je je moeite doet. Ik denk dat je haar al gemailt hebt want ik heb bezoekers uit Zwitserland en ik denk dat dit je vriendin mogelijk is.
Nogmaals dank en met vriendelijke groet,
Fons

8:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hee,

waar kan ik je mijn mailadres dan sturen want ik wil dat hier niet opzetten?
Ja ik heb het haar laten zien en ze vind het wel grappig!

Groetjes Sarah

10:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo Fons Verhoeven.

Leuk dat je dit op het internet hebt geplaats. Ik wil je graag vertellen hoe dit spandoek van Reneeke daar in Stein terecht is gekomen.
Renee kwam terug van een warme stage in Bonaire van 5 maanden.
We wilden haar een warm ontvangst geven van haar vriendengroep
( 'De Bende Van Ellende' haha )
Na wat ideeèn te hebben besproken bedachten we een spandoek voor Reneeke te maken. Dus..Een spandoek dat was wat we nodig hadden. Na de lunch samen met de dames zijn we gauw een spuitbus gaan halen. Het spandoek wat eigenlijk een hoeslaken van mij was lag nog achter in mijn koferbak en was dus ideaal om voor deze actie te gebruiken, haha.
De dag erna zijn we met een gedeelte van de groep na de rotonde gereden. We waren eerst aan het tijwfelen om het daar op te hangen, maar na een extra rondje om de rotonde wisten we het zeker. Hier moest Reneeke het zeker goed zien!! Het spandoek werd door R&M, J&J opgehangen met toch wel wat spanning omdat Reneeke eindelijk terug kwam,en in de hoop dat het spandoek zou blijven hangen. Nog geen 24 uur hierna was het spandoek helaas verdwenen. Veel maakt dat natuulijk niet uit. Het ging ons om het gebaar speciaal voor Reneeke!

Zo Fons, nu weet je eindelijk het hele verhaal achter het spandoek-crime haha.
Hier zul je vast en zeker wel genoeg mee hebben.

Groetjes Jen Grispen.

11:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

haha dan heb ik de verkeerde maker van het spandoek vernoemd!
maja zo is het nog een stuk duidelijker :) danke.

Sarah

11:33 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

hallo Sarah,

Je mag me mailen op fonsverhoeve@hotmail.com
Wat leuk van die spandoekactie.
Iedereen kan nu lezen welk "groot" mysterie aan die spandoek vooraf ging. Met speciale dank aan Jen Grispen die het hele verhaal uit de doeken heeft gedaan. Als jullie weer eens een actie hebben laat het me dan maar even weten. Wordt mogelijk vervolgt....

12:17 AM  

Post a Comment

<< Home