Friday, April 06, 2007

“500e Foto”


In de kerstvakantie van 2005 vatte ik het plan op om iets op internet te gaan doen met fotograferen. Ik besloot toen om gedurende een jaar lang dagelijks een foto op een fotosite te zetten. Ik wist toen niet waar ik aan begon maar ik speelde het klaar, soms met hindernissen, om aan het voornemen te voldoen. Na een jaar besloot ik maar gewoon door te gaan. Vandaag is het dan zo ver. De 500e prent staat op de fotosite. Daar ik de site “Stein in beeld”heb genoemd leek het me passend om deze 500ste foto te presenteren als de Steinervlag.

Labels:

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Fons, proficiat!
Ga zo door.. op naar de 1000!

6:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo Funs

Goed gedaan, deze ziet er ook heel mooi uit, proficiat, Anita

10:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ik weet nog dat je Kerst 2005 niet wist waar je aan begon en ik dacht dat je het na je voorgenomen jaar zou opgeven. Maar heel goed van je dat je ermee doorgaat, vind het leuk om te volgen. Proficiat met je 500e. Op naar ??!!!
Henk

4:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

Proficiat,

Doorgaan vooral zo ddorgaan!

F&K

10:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Funs, het ziet er geweldig uit! 500 keer geweldig...
Rik en Lonneke

10:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zie vandaag (17 april) dat er meerderen hun waardering kenbaar maken. Wordt vaak wel gezien maar vergeten uit te spreken. Maar waarom nog een tweede reactie? omdat ik ook graag je steun en toeverlaat was vergeten te feliciteren met de 500 ste !
weer van diezelfde Henk.

7:30 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Dank je wel ook namens Irene inderdaad mijn steun en toeverlaat.

11:25 PM  

Post a Comment

<< Home