Monday, July 23, 2007

“Sfeer”


Vanmorgen besloot ik eens door Catsop te lopen zolang het weer dit zou toelaten. De weersverwachtingen waren niet echt goed. Het harde licht speelde me in eerste instantie parten en ik had niet veel vertrouwen dat ik mooie “plaatjes”zou kunnen schieten. Ik heb echter het voorrecht over een camera te beschikken waar toeters en bellen op zitten zodat ik mijn toestel een beetje op het verkeerde been kan zetten. Het gevolg hiervan is dat het toch mogelijk is om de juiste belichting tijdens het fotograferen in te kunnen stellen zodat het resultaat aanvaarbaar is. Deze woning was de moeite waard en komt goed tot zijn recht.
In de komende dagen zullen meer sfeerbeelden te zien zijn van Catsop, een mooi gedeelte van Elsloo op deze fotosite.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home