Thursday, November 15, 2007

“Bart Chabot”


Vanavond was de dichter en performer Bart Chabot in het Terpkerkje te Urmond. Bart schreef al heel wat boeken en is regelmatig op TV te bewonderen. Hij is de vaste deelnemer aan het programma Groot Dictee der Nederlandse Taal. Verder brengt hij CD`s en singels uit. Een echte duizendpoot. De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik hem op TV nogal druk vond maar na een persoonlijke kennismaking vanavond kan hij bij mij in ieder geval niet meer stuk. Nadat ik aan hem was voorgesteld kwam ik vlak voor zijn opkomst in gesprek. Geheel ontspannen vertelde hij waar hij vandaag overal geweest was.
Dat hij erg beweeglijk is dat wist ik van zijn optredens op TV maar dat hij het mij zo moeilijk zou maken dat had ik niet verwacht. Ik heb dan ook heel wat foto`s gemaakt en ben er uiteindelijk toch in geslaagd hem op de foto vast te leggen. Het publiek was erg enthousiast over Bart en ik niet minder.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home