Monday, December 17, 2007

“2 jaar Stein in beeld”



Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat ik met de site “Stein in Beeld”ben gestart. Ik had nooit kunnen bedenken dat ik het al die tijd vol zou houden iedere dag een “verse”foto op mijn site te plaatsen en ook nog te voorzien van een stukje tekst. Op deze site staan dan ook 773 foto`s. Het feit dat er in die twee jaar tijd 17889 bezoekers mijn site bekeken hebben maakt dat ik er voorlopig zeker mee door zal gaan.
Deze 17889 bezoekers hebben in totaal 57189 foto`s bekeken

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Proficiat met deze prestatie Fons, ga zo door!

6:15 AM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work.... auch namens de sjötterie

7:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

Geweldig Fons, proficiat, ook voor irene, de stille kracht achter de site. Wat een inspiratie om telkens weer iets nieuws te bedenken. Binnenkort op " kamelenjacht" voor je site ?

6:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

PROFICIAT !!
Vooral ?? . . . . doorgaan !!


Groetjes Cor en Sophie
Uit Geleen.

2:49 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Hallo lieve cor en sophie,
wat leuk jullie comment. ook fijn dat jullie deze site regelmatig bezoeken. We hopen jullie in 2008 weer eens te kunnen treffen. We wensen jullie fijne dagen en een goed en gezond 2008. (dit is geldt natuurlijk voor iedere bezoeker)
Fons

9:30 AM  

Post a Comment

<< Home