Wednesday, February 27, 2008

“Ontmantelen”


Stein heeft een nieuw gemeentehuis en daardoor is er geen directe bestemming meer voor het voormalige gemeentehuis dat in het centrum ligt. Er is een begin gemaakt om het te ontmantelen en een aantal containers zijn inmiddels gevuld met delen van het interieur.
Vooral aan het oude gedeelte bewaar ik fijne herinneringen. Een ambtenaar van de burgerlijke stand heeft ons op 8 november 1972 in het huwelijk verbonden. Ook mijn twee kinderen zijn er naderhand ingeschreven. Verder heb ik er diverse keren mogen exposeren met als hoogtepunt een expositie van foto`s gemaakt tijdens mijn reis naar Rusland. Lang heeft er de grote fotowand gestaan met Steinse mensen , jong en oud, waar ik mijn aandeel in heb gehad. Deze wand is behouden gebleven en onlangs naar de Moutheuvel verhuisd.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home