Friday, March 28, 2008

“Afscheid”


Vandaag bereikte ons het droevige bericht dat een fantastisch mens en prima programma maker van onze lokale omroep is heen gegaan. Eerder schreef ik op deze foto site een persoonlijke note aan deze persoon. Het gevecht tegen het onvermijdelijke heeft hij samen met zijn dappere Anja niet kunnen winnen. Velen zullen hem en zijn programma missen. Hij had er zich zo op verheugd de opening, op zaterdag 29 maart, van de nieuwe studio aan de Halstraat mee te kunnen maken. Helaas is deze wens niet meer in vervulling gegaan. De verslagenheid bij de medewerkers van de omroep was groot. Zijn portret, dat ik nog niet zolang geleden maakte in de studio, zal een permanente plaats krijgen in de galerie van presentatoren die is ingericht in de nieuwe studio. Ger Houben werd 45 jaar.

Labels:

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Zojuist heb ik ook vernomen dat Ger van ons is heengegaan.
Het is dan ook een komplete schok om van dit verlies te horen.
Ger was een collega van mij en stond ook altijd voor iedereen binnen het bedrijf klaar om de helpende hand toe te steken waar hij ook kon.
Ik wens iedereen die in zijn nabijheid stond dan ook veel sterkte toe met dit grote verlies.
Richard schuivens

5:39 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Bedankt voor je bemoedigende woorden. Ik zal deze boodschap doorsturen naar de familie van Ger.
met vriendelijke groet,
Fons Verhoeve

11:04 PM  
Blogger Harriet said...

Ik wens de Familie van Ger heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd, het was altijd leuk om met hem te babbelen als hij belde tijdens zijn radio programma,ook ik ben 28-1-1963 geboren net als Ger, dus dit is echt geen leeftijd om deze aarde te verlaten.

Harriet

12:06 AM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Hallo Harriet,
Bedankt voor je commentaar. Ook dit zal ik doordoorsturen naar zijn familieleden. Je troostende woorden zullen in waarde worden geschat door hen.
Met vriendelijke groet,
Fons Verhoeve

8:18 AM  
Blogger Loes said...

Beste mensen,
Wij als jarenlang trouwe luisteraars uit Beek van het famcoktail zijn zeer geschokt door het overlijden van Ger Houben.
Nooit meer zijn lach ,stem of zijn mopjes op de radio te horen afschuwelijk.
We leven mee met zijn vrouw en/ of kinderen.Heel veel sterkte gewenst.
Fam.Houben uit Beek

11:08 AM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Beste familie Houben,
Jullie commentaar heeft diepe indruk op mij gemaakt. Geweldig te weten dat Ger zoveel fans had.
Ook jullie commentaar zal ik doorsturen naar de familie die er zeker steun aan zal hebben.
Bedankt en tot ziens op deze fotosite,
Fons Verhoeve.

9:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vandaag las ik in de krant dat Ger Houben was overleden. Het was een grote schok om dit te lezen. Nooit meer zijn stem op de radio, nooit meer zijn grappen en grollen op de radio. Wij wensen de familie van Ger en ook de medewerkers van Omroep Stein heel veel sterkte toe.

9:42 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Beste familie Aarts,
het doet goed te weten dat Ger zoveel losgemaakt heeft bij mensen. Ook jullie dank ik voor je lieve commentaar. De familie zal er blij mee zijn.
Met vriendelijke groet,
Fons Verhoeve

9:46 PM  

Post a Comment

<< Home