Tuesday, May 27, 2008

“1000”’


In december 2005 startte ik een foto-blog over zaken die zich in groot Stein voordeden. Ik begon het steeds leuker te vinden en besloot er minimaal een jaar mee door te gaan. Het eerste jaar viel het niet tegen en ging het bijna van zelf . Na zo`n 25 jaar van analoge fotografie besloot ik na heel lang nadenken over te stappen op de digitale fotografie. Een nieuwe wereld ging voor me open. Op de computer deed ik de eerste stappen om het “donkere kamer werk” aan te leren en toe te passen thuis had ik bovendien een goede leermeester. Iedere dag haal ik veel plezier uit dit digitale medium. Wat me al die tijd opgevallen is is dat ik velen heb gefotografeerd en dat nagenoeg alle personen het fijn vonden gefotografeerd te worden. Ik had met vele mensen vaak geweldig interessante gesprekken. Vaak maakte ik er aantekenen over om er naderhand over te kunnen schrijven op deze site. Ik ben dan ook trots dat ik jullie vandaag de 1000e foto mag presenteren.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Geweldig en iedere dag een verrassing.

9:38 AM  
Blogger Unknown said...

Ga zo door!

8:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

PROFICIAT FUNS GA ZO DOOR,IK KIJK IEDERE DAG MET VEEL PLEZIER

ANITA

11:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

Fons, na 1000 keer nog lang niet aan het einde van je inspiratie.
Groot compliment. Je bent een echte Stein promotor. Veel succes voor de toekomst. Ton Lexis.

11:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

al 1000 en ik blijf tóch iedere keer weer nieuwsgierig wat je nu weer hebt vastgelegd. Verveelt nooit. Leuk om ook in de historie te kunnen kijken. Wens jou (en je stille kracht) genoeg inspiratie toe onderweg naar jullie volgende mijlpaal. Henk

9:30 AM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Iedereen dank je wel voor jullie reacties.

11:10 PM  

Post a Comment

<< Home