Friday, September 26, 2008

“Visvijver “


Wolken fascineren me altijd maar weer. Vroeger als kind “las” je de lucht en fantaseerde je wat je allemaal zag en kon ontdekken in de wolkenlucht. Soms “las” je hele verhalen in de samenstelling van de wolken. Je bleef maar kijken totdat je weer een “dier” of “mens” ontdekte. Ik geloof niet dat ik de enige was en hoop dat de bezoekers van deze site dit zullen herkennen. Deze foto, de visvijver in het kasteelpark te Elsloo, maakte ik dankzij de prachtige wolk, de zonnestralen erboven en de zwaan die een toevoeging was die op de juiste plaats in beeld staat.

Labels:

1 Comments:

Blogger annelies said...

Even een reactie op deze prachtige foto, inderdaad heel herkenbaar om allerlei dingen in de wolken te herkennen (om eerlijk te zeggen doe ik dat nu nog wel eens...)
Via je site ben ik hier terecht gekomen, je maakt prachtige objecten'en foto's. Jouw foto's uit de "experimental" serie zijn als shilderijen, heel origineel, zoals ook het idee achter deze blog.
Groet, Annelies
( http://mijnkunst.punt.nl )

10:51 AM  

Post a Comment

<< Home