Wednesday, August 05, 2009

“L1”


Vandaag werd ik gebeld door L1 radio of ik een kort interview wilde geven over mijn site “Stein in Beeld”. Ja, de site die u regelmatig bezoekt. Natuurlijk wilde ik dat graag doen want zoals jullie je kunnen voorstellen na zo’n groot aantal foto’s ,inmiddels 1765, en iedere dag ermee bezig te zijn, ligt deze site me na aan het hart. Ze is een belangrijk creatief deel van mijn dagelijkse doen en laten. Met veel plezier wandel ik door Groot Stein en probeer ik unieke plaatsen en gebeurtenissen vast te leggen om Stein op een positieve manier op de kaart te zetten. Het is bovendien ook heel leuk dat dit door anderen gewaardeerd en opgemerkt wordt. Het interview zal morgen uitgezonden worden tussen 12. 00 en 13.00 uur, het zijn kleine items van 4 minuten. Het zal tevens morgen op de website van L1 komen te staan.
Op de foto de interviewer Kevin Goes en ondergetekende.

4 Comments:

Anonymous Cor Ronda said...

Natuurlijk ALLEMAAL ff luisteren !!

10:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Wat een erkenning maar de site is dan ook geweldig en de fotograaf levert kwaliteit af.

6:19 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Bedankt voor jullie commentaar.

7:35 PM  
Blogger Josee said...

Ohhh leuk, ik ga zeker luisteren !!!

11:00 PM  

Post a Comment

<< Home