Saturday, August 08, 2009

“Rozenjagers” 1


Dit weekend vindt de internationale handboogschietwedstrijd plaats achter de Merodehal te Nieuwdorp. De vereniging de “Rozenjagers” uit Stein organiseert deze wedstrijd voor de 27e maal in successie. Vandaag kreeg ik de gelegenheid een aantal foto`s te schieten. Foto 1: Een overzicht foto van een aantal schutters tijdens de wedstrijd. Kom daar maar eens wijs uit. Je zou denken dat ze met alles in de knoop komen te zitten, maar schijn bedriegt. Alles ging er gedisciplineerd en vlekkeloos aan toe.

Labels:

3 Comments:

Blogger Unknown said...

Ciao, ottimo blog!
Vieni a visitare anche il mio..
http://www.allmobileworld.it
Ciao

11:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo Fons,

Mooie foto's, een promotie voor onze sport.

Groet R. Vrijman ('n Rozenjager uit Stein)

8:47 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Bedankt voor je commentaar. Ik hoop iets positiefs te kunnen bijdragen aan jullie inzet en sport. Ik denk dat het me gelukt is. Ik heb genoten toen ik er liep te fotograferen.
met vriendelijke groet,
Fons

9:41 PM  

Post a Comment

<< Home