Sunday, December 13, 2009

“2000”


Op 17 december is het precies 4 jaar geleden dat ik deze blog ben gestart. Inmiddels zijn we 2000 foto`s verder en ben ik nog niet uitgefotografeerd in Groot Stein. Er zijn nog heel wat mooie plekjes te fotograferen en iedere dag sta ik versteld van die dingen die ik nog niet eerder voor de lens had. Ook het fotograferen van gewone en bijzondere Steindenaren is een mooie uitdaging. De komende tijd zal het uitwijzen hoe lang we doorgaan met onze mooie woonplaats te fotograferen.

Labels:

8 Comments:

Blogger Unknown said...

Ga zo door Fons!

Groetjes, Sjoerd

8:32 AM  
Anonymous Edwin van Oirschot said...

Proficiat Fons!
Elke dag weer een schitterende foto uit onze eigen gemeente.

9:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fons, 2500 is ook een mooi getal. Ga alsjeblieft door met je hobby,of is 't meer passie?
Je kunt als het ooit nodig zou zijn, de rollator als statief gebruiken. Onze gemeente blijft in beweging, maar jij legt ze vast.
Ton Lexis.

12:49 PM  
Blogger Josee said...

Prificiat Fons en zeker doorgaan hoor!!!
Ik vind het veel te leuk om altijd weer de fot's te bewonderen, van de, meestal voor mij, onbekende plekjes in Stein!!!!

Groetjes Josee

1:16 PM  
Blogger Ellis en Robert said...

Fons,
Proficiat, maar nog meer proficiat voor alle Steindenaren die door jouw mooie en treffende manier van fotograferen Stein en zijn bewoners vanuit een bijzondere hoek te zien krijgen en dagelijks kunnen genieten van een mooi plaatje.

Ga zo door,
Robert en Ellis

1:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:33 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Hallo Robert,
Hartelijk dank voor je comment ( dat is ook voor de andere "reageerders" bedoeld)Ik ben erg onder de indruk van jouw blog. Ik denk dat we , als Nederlanders, trots op je kunnen zijn dat je ons vertegenwoordigd in een ver warm land vol met gevaren.Chapeau.......

9:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gewoon doorgaan, met die mooie foto´s.
groetjes vanuit een bitterkoud mallroca, Yvette

1:06 PM  

Post a Comment

<< Home