Friday, January 08, 2010

“Rozen“ 1


Het afgelopen jaar zijn er enkele dodelijke verkeersslachtoffers gevallen in Stein. Een van deze slachtoffers was een 21 jarig jonge dame die op de Stadhouderslaan met haar auto verongelukte. Ze is gelukkig nog lang niet vergeten want iedere dag liggen er verse bloemen op de plaats van het ongeval en ook staan er dag en nacht kaarsen te branden als een teken dat men haar niet vergeten is. Lang heb ik al foto`s willen maken maar iets weerhield me ervan omdat ik die serene rust niet wilde verstoren. Afgelopen week liep ik weer eens in de buurt en zag dat op de verse rozen stuifsneeuw lag. Het maakte alles zo zuiver en mooi dat ik toch besloot dit te fotograferen.
Foto 1: Het portret van deze ongelukkige jonge dame met kaarsen en rozen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home