Friday, February 26, 2010

“1e Prijs”


Deze week werd ik benaderd door de redactie van dagblad De Limburger/Limburgs Dagblad met de mededeling dat ik de 1e prijs gewonnen had met een carnavalsfoto van dit jaar. Ik had er een aantal ingestuurd en met mij zo`n 3700 andere fotografen. Bij de foto die de eerste prijs behaalde had ik zelf al een heel goed gevoel . Op de foto staat Britt uit Stein. De foto straalt zo`n plezier, spontaniteit en enthousiasme uit en dat is, in mijn ogen, waar carnaval voor staat. Ik wist niet dat de jury bestaande uit Peter Schols ,topfotograaf bij deze dagbladen, deze foto had verkozen tot beste lezersfoto van 2010. Vandaag kreeg ik de bevestiging want de winnende foto stond met een begeleidende tekst in de krant. Met deze ene foto wordt je natuurlijk nog geen “Olympisch kampioen” en dus gaan we op dezelfde voet verder en blijven ons best doen voor deze fotosite, steininbeeld.

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Proficiat oet Gelaen !!!

Cor en Sophie.

12:14 PM  
Blogger Unknown said...

Namens het hele kabelkrantteam van de LOS: een welverdiende proficiat!!

Super!

12:30 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Jongens heel hartverwarmend al die felicitaties. Ik zou er verlegen onder worden. BEDANKT !!!!!
Fons

6:33 PM  

Post a Comment

<< Home