Sunday, May 30, 2010

“Starfighter“


Als kleine jongen had ik maar een wens en dat was Piloot te worden als ik later groot was. Helaas moest ik op 10 jarige leeftijd een bril aangemeten krijgen en weg was de droom om te kunnen vliegen in zo`n machtige machine. De eisen waren heel streng en een bril was helaas niet toegestaan. Jaren bleef die droom latent aanwezig en de interesse was en is er nog steeds met alles wat met vliegen te maken heeft. Op de foto staat dhr. Driessen bij een van zijn vliegmachines , The Lockheed F-104 Starfighter , uit vervlogen tijden. In 1984 maakte hij zijn laatste vlucht. Een aantal dagen geleden bezocht ik dhr. Driessen, geboren in Stein en momenteel woonachtig in België. Dhr. Driessen is de man die een van mijn dromen heeft waargemaakt door samen met mij in zijn helikopter een rondvlucht te maken boven Stein. De aanleiding was de estafetterun van Yutah Beach naar Stein. Ik kreeg de gelegenheid om Stein en de lopers van deze run eens vanuit een ander perspectief te fotograferen. Het was voor mij een onvergetelijke ervaring die ik dankzij dhr. Driessen niet had willen missen. Een dezer dagen komt er een foto van de bewuste helikopter op deze fotosite te staan.

1 Comments:

Anonymous pepels.thewissen said...

SCHITTEREND,
een geweldige man, heb hem maar kort gesproken maar je ziet en voelt de man zijn passie EN zijn liefde voor alles wat met Stein te maken heeft.
Ellis

11:18 PM  

Post a Comment

<< Home