Saturday, December 09, 2006

“CKV”


In het kader van het “Rondje Cultuur” heeft de fotograaf een workshop verzorgd aan een groep enthousiaste leerlingen van de scholengemeenschap “Groenewald” in Stein. Bijna 1,5 uur lang zaten ze gedisciplineerd gekluisterd aan de lippen van de fotograaf. Na het theoretische gedeelte mocht men met de eigen digitale toestellen zelf rondom het schoolgebouw foto`s maken. Het eindresultaat was dan ook meer dan de moeite waard.
Het was een voorrecht en een fijne ervaring om deze leerlingen de beginselen van de fotografie bij te brengen.

Labels:

4 Comments:

Blogger LOVHE; said...

Heel erg leuk dat u die foto erop heeft gezet.
ik hoop dat die andere foto's ook heel erg snel kunnen komen.
en ik heb er veel van geleerd bedankt.
groetjes van lotte van hussen

12:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Heel erg bedankt. Ik vond het heel leuk om zelf ook zo'n foto's te maken. Ik hoop dat de andere foto's ook snel komen.
Groetjes Kelly Kollard

3:59 PM  
Blogger Fons Verhoeve said...

Lieve dames,
De CD zal ik maandag afleveren bij jullie op school. Ik vond het een hele fijne workshop en misschien doen we het nog eens een keer over. Leuk dat jullie deze site hebben bezocht.
Groetjes,
Fons Verhoeve

9:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo allemaal,
Het was inderdaad een geslaagde middag. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik vond het super dat de leerlingen het zo leuk vonden.
Heel erg bedankt.
Groet, Jantine Bindels

5:32 PM  

Post a Comment

<< Home