Tuesday, March 18, 2008

“Ger en Anja”


Het is nog niet voorgekomen dat ik me met een foto tot iemand persoonlijke richt op mijn fotosite. Op deze foto staan Anja en Ger. Ger is de programmamaker van het programma “Familie cocktail” dat op de zondagmiddag wordt uitgezonden door de lokale omroep hier in Stein. Zo`n 4 weken geleden maakte ik deze foto in de studio van de LOS en niet wetende dat dit mogelijk de laatste keer zou zijn dat Ger zijn programma zelf zou presenteren. Persoonlijk ken ik Ger vanaf 1993 toen hij zijn programma al presenteerde. Hij had toen een zeldzame aandoening. Ik ken hem als een zeer positief ingesteld persoon en het viel me op dat hij dit positivisme over kon brengen op zijn omgeving. Zijn programma wordt alom gerespecteerd getuige de vele reacties en de aanvragen van muziek. In 1994 onderging hij een zeer zware operatie en het leven lachte hem weer toe. Hij kon weer bijna alles en hij ging met nog meer energie en enthousiasme door met zijn programma. In de loop van deze tijd ontmoette hij Anja die zijn steun en toeverlaat is. Anja steunde hem voor de volle 100% met zijn activiteiten en stimuleerde hem. Op dit moment constateren we dat het niet goed gaat met Ger. Ondanks de slechte tijd hebben ze de moed niet echt verloren. Ik bewonder hun moed en inzet en hoop dat ze de kracht vinden om door deze moeilijke tijd te komen. Deze foto is dan ook opgedragen aan deze twee kanjers. Ger en Anja heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home