Sunday, June 06, 2010

"wijziging fotosite"

Beste bezoekers van deze site,

Tot voor kort was ik zeer tevreden over de site "Stein in Beeld" bij Blogger. De laatste maanden "verdwijnen"steeds meer foto`s van deze blog. Dit vind ik erg vervelend en daarom zijn er veranderingen op komst. We gaan langzaam maar zeker over op een nieuwe site maar deze blijft voorlopig naast de andere bestaan. De nieuwe site is in grote lijnen hetzelfde maar hier blijven de foto`s die ik plaats wel op staan. Voor de oudere foto`s kunt u hier (op deze oude site) nog in het archief terecht.
Mocht u mijn nieuwe site willen bezoeken dan klik deze link aan.
http://www.steininbeeld.tumblr.com/
Op deze site kunt u ook een vraag stellen of commentaar op een of meerdere foto`s zetten.
Ik hoop dat u net zoveel plezier beleven zult aan deze nieuwe start.
met vriendelijke groet,
Fons.


ps. als u deze link bij uw favorieten zet dan kost het u geen moeite de nieuwe site te vinden.

2 Comments:

Blogger Josee said...

Succes op de nieuwe site en ik ga hem zeker linken hoor, vind het veel te leuk, om op de hoogte te worden gehouden, van het wel en wee van Stein

Groetjes Josee

10:49 AM  
Blogger Ellis en Robert said...

Fons,
Uiteraard zullen we je nieuwe site ook blijven volgen. Het is een dagelijkse activiteit van ons om jouw schitterende foto's en commentaren te bekijken

Groetjes

Ellis en Robert

2:26 PM  

Post a Comment

<< Home